google translate

Magazine

To share Artist`s Music with even more People, we use SNS and Youtube parallel to media such as TV, Radio and Newspapers, to maximize the Impact and Efficiency.
아티스트의 예술적 활동을 뒷받침 해주기 위해 미디어와 언론을 통한 마케팅에 SNS, 유튜브를 병행하여 다양한 타겟층을 확보함은 물론이고 비용적 효율성을 극대화 시키고 있습니다.  

헤라 매거진 the Hera magazine cosmetic brand

2,590 2015.07.06 02:11

첨부파일

짧은주소

본문

헤라 매거진 여름호에 박지혜씨가 서울리스타로 선정됬는데요
서울리스타가 무슨뜻인지는 잠시 퍼왔습니다: 아름다움의 기준은 시대에 따라 변화해왔지만 아름다움을 대표하는 지역의 아이콘은 항상 존재했다. 자유롭고 예술적인 감성에 우아함을 겸비한 파리지엔, 모던한 실용주의를 추구하는 세련된 뉴요커, 전통과 파격 사이를 오가는 특별한 감성의 런더너. 이렇듯 여성들에게 영감을 주었던 도시들의 아이코닉 여성상과 어깨를 나란히 하며 현시대 가장 주목받고 있는 K-Beauty의 아름다움을 가장 잘 대변하는 새로운 여성상이 현대 서울의 여성, 서울리스타이다.


Ji-Hae Park was selected as the Seoulista of this season magazine of the cosmetic brand HERA selected.
About the term "SEOULISTA"(copied the explanation from the HERA website):
SEOULISTA is a Korean woman who captivates the world with her confidence, dignity, boundless passion and beauty.
HERA is a long-time leader in K-Beauty that has attracted women around the world and now delivers the special, unique blend of K-Beauty through SEOULISTA: a woman who, like the Parisienne and New Yorker before her, stands as an icon of the future and new era, and is a source of endless inspiration for HERA.

  

 

출처 - HERA MAGAZINE . 서울리스타를 만나다 .  editor 정다희, photographer 윤명섭

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

월간베스트